ervam1 gündüz cocuklar icin 2 dk uyusa da bende şurada dinleneyim deriz. Ama akşam olunca o uykular gelmez bi türlü. 😂 eşim oğlumla uyuyor 3 aydir. Çünkü 3 aylik bi kızım var ve ikisi asla ayni odada uyumuyorlar. Birbirlerinin seslerine kalkiyorlar. Şuan herkes uyuyor, tek ben ayakta. Sankim birazcikta karnım aç gibi ama kalkip mutfaga gitmeye üşeniyorum 😂 telefonda elime yapışti resmen bırakamiyorum. Şunu da okuyim bunu da okuyim derken saat kaç olmuş farkinda degilim 😂😂