Balkizim ben şuan kuaförlük yapmıyorum ama o zamanlar turuncu bi kutuda redistle, igora kullanılıyordu şimdi bilmiyorum ne kullanıyorlar ben hiç acıcı kullanmadım kendime ama redist iyi bi marka değil bilgin olsun birde ben artık makyözüm bırakalı baya oluyor kuaförlüğü valla kadınlarla uğraşamadım