15 gün önce sezeryan oldum, hamile kalmadan önce over kistim vardi . şimdi karnımın içinde hareket eden bi kitle var yatarken döndüğüm tarafıma doğru kayıyor böyle bir şey yaşayan var mı çok korkuyorum şuanda sabah doktoruma msj aticam ama sormak istedim bu ne olabilir rahmim mi ne yani bu karnımın içinde ne hareket ediyor olabilir ki