filizeynep bir hafta önce ateş hariç bütüüün belirtileri vardı bende. Sırt bel ağrısı, halsizlik, öksürük, burun akıntısı. Hatta öyle bir öksürüktü ki sonrasında böyle iki göğsümün arası ağrıyordu. Tomografi çekildi ilk daha sonra test yapıldı çok şükür negatif çıktı. Şuanda korona ile belirtileri aynı olan grip salgını varmış. Bebeğim oldu ilk sonra ben sonra eşim 😣 geçmiş olsum