Bugdu bende öyle yemiyorum alıştım yumurta yememesine ama ek Gıdada sanki ölüm kalım meselesi gibi herkes vah tüh diyor alerji diyince. Emzirmeyen arkadaşım bile yumurta yemesi gerek ver sen diyor bana üzülüyorum bu duruma da . Oh sizinkinin geçmesine çok sevindim inşallah bize de nasip olur. Peki doktorunuz iyiydiyse diyet açma işini nasıl yaptınız geçtiğini nasıl anladınız yazarsanız çok sevinirim. Bir de ben yurt dışında yaşıyorum burnumda yaş pasta tütüyor Türkiye’deki gibi hamilelikte de bulamadım burda yok gidersem yerim diye seviniyordum ama alerji çıktı. Çok şükür biz sabrederiz yeterki onlar iyi olsun