benimkinden. cok memnunum kendisinden 🖤 biraz fazla ucuza vermiyor musunuz.? alirken 600 liraydi bu, hayatta 100 liraya vermezdim ben.
hediye etmis olursunuz gerci, is gorur ama manuel pompadan bile ucuz olmus 🖤 bence dusunen varsa kacirmasin asla pisman olmazsiniz. aldigim en mantikli seydi bu, ben asla pisman olmadim.