Suleycee Benimde normal bir şişlikten cok daha fazla sismisti. Oldukca endise etmistim ama bazi insanlarda iyilesme surecinin bir parcasi oluyormus. Agrisi yakinda gecer sislikte bir sure sonra inecektir. 4.5 ay oldu benim daha bugun kontrol ettim tamamen inmis eski haline donmus. Yine de dikis yerinizde bir akinti falan hissederseniz mutlaka gorunun doktora🙏