2 aylik kizim var 1 haftadir savasioruz resmen emmek istemiyor surekli agliyor emecegi zaman mamaya gecmeyi dusnyorum gece vereceginiz zaman oncedenmi hazrliosunuz yoksa uyandigindami uyandgnda verirsem ılıyana kadar mama cok aglar durmaz nasil sekilde yapiyorsunuz yardimci olurmusunuz?