Ozdemm Selam sevgili anneler Bebeklerinizin gelişimi ne durumda kilo boy gün içinde yaptığınız etkinlikler neler 🌿🍁
Deletedmom325 Çok hareketliyiz , iştahımız bu aralar pek yok zorla ek gıda alıyoruz 4 tanecik dişimiz çıktı 9 buçuk kiloyuz gündüz iki uykumuz var dışarı çıkmayada çok düşkünüz kapıyı gördüğümüz an çıldırıyoruz :)
Ozdemm Deletedmom325 bizim diş yok henüz emekliyor baba ve dede diyor şimdilik sürekli ayağımın dibinde 😂
Deletedmom325 Ozdemm her an geliyo olabilir biz bir ay içinde birer hafta arayla çıkardık dişleri çok istiyodum dişleri çıksın ama çokta huysuzlaşıyolarmış zor bi süreç allah sağlık versin yavrunuza :)
kokusudalin 10 kilo baba anne gel nemnem (,emzik ) diyor cak alkış by by yapıyor. Elimi tutup yürüyor ama tek yürümüyor. Emekliyor ayakta desteksiz 20 sn kalıyor gun icinde kendi krndine oyun oynuyor bazen birlikte 😊
Haceromer Oğlum tam 9 aylık emekliyor 3 dişi var 2 tanede çıkıyo suan. Emekliyor. Koltuktan tutup kalkıyor. Aşırı hareketli anne baba dede mama diyor. 3 aydır kontrole gitmedik 6 aylıkken 9 bucuk kiloydu ama artık çok fazla almadı kıyafetlerinden anlıyorm. İştahı bazen iyi baden hiç ek gıda almıyor. Gündüz 2 uykusu var. Sürekli dışarı çıkmak istiyor. Kendi kendine oynamayı bilmiyor.