E-mom hayırlı olsun ☺️
O günlerde doktorumuz Sarılık riskine karşın muhakkak iki saatte bir 20 dk emzirmem gerektiğini söylemişti.
Ben çok dikkat ettim, emerken uyuyakalıyordu çenesiyle burnuyla ayaklarıyla oynayıp uyandırıyordum. Çok şükür sarılık olmadı, riski atlattık. 21 günlük oldu bugün ☺️ Siz de uyandırmalısınız. Allah korusun sarılık olmasın.