Yazan olur mu bilmiyorum ama ben de emzirerek uyuttugum için burda durayim. 18 aylık benimki de. İki yaşına kadar devam edicem ama çok düşkün nasıl keseceğim bilmiyorum. Ben işe gidince babası göğsünde uyuttu, biraz yurudu koridorda kucağına alıp mayistirdi sonra göğsünde uyuttu. Ben de disardayke. Falan öyle kucağıma alıp yürüyorum uyuyor. Belki sen de öyle denersin binsure sonra kucağa ya da yatağına alışır uyur