Tgba Bugun tammm bir yaşında oglum ve aşı konusunda endişeliyim nasıl gecti sizde bu sürec agrı cok oluyormu teşekkür ediyorum şimdiden ❤️
Dilker Tgba bizimde 26 sında tam 1 yaş oluyor 🥰 27sinde de aşı var inşallah ağrısız ateşsiz atlatırız 🤲🏻
Esra1986 Tgba hiçbi sıkıntı yaşamadık şükr bende çok endişeli idim burdaki sıkıntı yaşayan anneleri okudukça ama atlattik ates dahi yapmadı hemsirede yapmaz demişti ztn 🤷♀️ iyiydi herşey