Evet bizi böyle büyüttüler ama alerji yada astım ne bileyim değişik hastalıklar yoktu o zaman annelerlerimz doğal besleniyordu yada . Benim kayınvalidem de şu desin aa su verin hemen kızım verelim falan diyordu 3-5 uyardım ben herkesin dediğini yapmam araştırırım önce o sizin düşünce ve tercihiniz der bildiğimi ve doktorumun yönlendirdiğini yaprım böyle şeylere karşıyım nettir yani