Kızım 5 aylık oldu 2 ay önce verem aşısı yapılan yer baya şişip morardı daha sonra patladı ve içinden bir sürü akıntı çıktı bugünde tekrar fark ettim içi yine akıntı dolmuş ama dışa doğru değil içe doğru duş aldırdım kendiliğinden patladı baya bir akıntı oluştu daha sonra kanamaya başladı normal mi bu kadarı???