EmelEliz bebeğimn poposunun kenarında egzama tarzı pütürcükler oluştu 3-4 gündür nedenini bilen varmı acaba nedir bu, pandemiden dolayı hastaneye gitmeyede çekiniyorum 😞
Mrv-_- EmelEliz canim egzamaya benziyor fakat mantar da olabilir, bir muayeneye götürseniz çok iyi olur. Herhangi bir ilaç kullanmayın ne olduğu tam anlaşılmadan.
Aynurince Doktor değilim ama benim oğlumda da oldu.. Ek gıdaya geçmişseniz.. Ondan olabilir.. Benim oğluma şeftali yapıyordu birkaç gün vermedim geçti.. Asitli yiyeceklerden olabilir. Alerji bazen popoda kızarıklık olarakta kendini gösterebiliyor.
EmelEliz 12 aylık kızım ek gıdayada yeni geçmedik ama farklı bişeyde yemedi yakın zamanda en iyisi doktora göstermek