Kimse benim kadar piştikten çekmemiştir herhalde 🤭 benim oğlum hasas ciltli olduğu için hep pişik olıyordu . Arkadaşların yazdıklarının hepsini denedim işe yaradı ama bisürü sonra yine etkisi olmadı . En son doktora götürünce beze bağlı pişik dedi doktor sleppyden prima premium careye geçtim çok iyi geldi ama sadece onunl değil tabiki. Düzenli olarak her bezini açtığında poposunu yıka dedi . Öyle yaptım .( Medacasol, travazol , hamazinc) bu üç kremi karıştırıp sür dedi . Çok çok iyi geldi maşallah. O gün bügünde pişik olmadı . Tabi ister istemez bazen beZinuzun süre kaldığında hafif kızarıyor ama sürünce ertesi güne hiçbişeyi kalmıyor. Umarım sizde de işe yarar .