Merhaba kızlar belkı yasayanınız olmustur. Bılgı almak ıstıyorum. Dedem beyın pıhtı atma sonucu sag tarafı felc kalmıstı. Konusma sını etkılemıstı konusamıyordu.artık konusuyo cok sukur. Kollarını da hareket ettiriyor. Fakat sag kolunda agrısı var hiç gecmıyor. Bazen dayanılmıcak sekılde inliyor agrıdan. Doktora gittiler ılac verilemiyor tekrar pıhtı atabilir dıye ve agrının olmasının ıyı bısey oldugunu söyluyor lar. Bu hafta tekrar randevu alacaklar. Sizlerde ve cevrenızde yasayan oldu mu Allah yasatmasın🙏