Birkullanici Ya kızlar bebeğim 5 ayın sonlarında oturmaya başladı desteksiz . Ama farkediyorum kendiliğinden kambur duruyor hani düz de durabiliyor ama otururken kendinş bazen kamburlaştırıyor. Acaba bi problemi olabilir mi yoksa ben mi evhamlanıyorum
Cansudurmaz Birkullanici bence bir problem yok çok esnek yapıdalar zaten benim kızımda aynı öyle oturuyor 😊
Deletedmom310 Birkullanici çok erken oturmuş maşallah ben 6. Ayda yeni oturtmaya başladın daha oturtmaya başladıktan kaç ay sonra desteksiz oturabiliyorlar ki
Deletedmom388 Birkullanici Maşallah🙏🏻Kızım 7.ayın sonunda desteksiz oturdu,kendini 2 ye katlıyor resmen çok esnek oluyor bebekler😊bazen tam dik durmadığı da oluyor ama kendi düzeltiyor duruşunu.bence endişelenmeyin.İçiniz rahat edecekse kontrolünde danışın doktora aklınızda kalmasın🌸
Birkullanici Deletedmom310 canım benim kızım oturma isteği vardı 3. Aydan sonra ara ara kucakta destekli oturtum 4 ün sonunda destekli oturttum bşr ay sonra bi baktım oturuyor devrilmiyor
mrvcr Deletedmom310 ben 3. aydan itibaren az az kucakta oturturdum. 6. aya gelince destekli oturtacaktım, ben daha destekli oturtamadan 6. ayda kendi kendine oturdu. yani çok uzun sürmüyor ordan sonrası ☺️
Denizanne Zamanla düzeliyor canım endişelenme. Ama yine de için rahat etmeyecekse kontrolünüzde doktorununda onayını almanı önerrim 😊
bidunyamutluluk Birkullanici siz öyle oturunca elinizle dik durması için yardımcı olun zamanla alisicaktir.