bgmarik Bebus philips avent göğüs kalkanı kullanıyorum o içeceği içerken gece uyurken bile içi süt dolardı bazen taşardı.Bırakınca eski haline döndü ama herkeste aynı etkiyi yapmayabilir.Denemekte fayda var
Bebus bgmarik deneyeceğim canm peki günde ne kadar içmeliyim ? İçtim bi kutu göğüsletim doldu emzirdim boşaldı tekrar dokarı göğüslerim ? Sende nasıl oluyodu
bgmarik Bebus günde bir tane onu da böyle parça parça içiyordum.İlk başlarda gaz problemi olduğu için soğuk içmedim ben.Eğer yapabiliyorsan sende de etki gösterirse dolup taşarsa sağıp buzluğa at
Misssimsek Bebus canım bu b3nim dediğim toz şeklinde sıcak.suyla hazirloyirsun. Günde 3 fincan kadar içilebilir. O hazır icecekleri hiç kullanmadım onları bilmiyorum. Bence önce sutunun çoğaldığını gor sonra mamayi bırak. Inşallah bol bol sütlerin olsun 🤗
16062020 Bebus 2 kutuda çok fark olmaz 3.kutuyu da al farkı görürsün ben 12 li aldım 3 Kutuda falan başladı
Bebus 16062020 dün bir kutu aldım göğüslerim sızladı birden dolmaya başladı ama. Bebeğim bitirince tekrar dolmadı göğüslerim . Sende ilk gün nasıl oldu 3. Kutuda nasıl oldu
16062020 Bebus ilkinde bişey olmadı benim. 2 3 içmeye başlayınca gögüslerim taş gibi oldu tabi çocuk emince azalıyor yumuşuyo daha sonra yine doluyodu. Ama ben tek malt içeçeği içmiyorum başka şeyler de takviye yapıyodum