theartstd Merhaba kızlar Ek gıdaya geçecek anneler kışlık bir şeyler hazırladı mı acaba buzluğa atmak için ? Hazırladıysanız neler hazırladınız acaba ?
AdaDefnemm theartstd bende bekleyim domates sosu yapip kışın yemeklerine koymayı düşünüyorum haslamalik misir koyarim bide erik elma kayısı kurusu yaparım aklıma gelenler bunlar
Sarisey theartstd meyve buzluga girdigi zaman sevmiyorum o yuzden koymadim,sebze olarak bezelye taze fasulye barbunya enginar patlican koydum. Seftali ve erikten de sekersiz sadece elma suyuyla recel yapip kavanozladim
theartstd AdaDefnemm ben de Mısır koyayımm😍 şeftali alacağım haftaya bir de minik kayısılar. Başka ne olabilir acaba
fnda Şeftali nektari kayısı erik üzüm armut kabak domates koymayı düşünüyorum şimdilik aklımda olan bunlar ☺️☺️
fnda theartstd üzümü denemedim ama biraz koyup deniycem sadece ..kabağıda çiğden koyuyorlarmıs küp küp doğrayıp