kızım 16aylık üç gündür hasta doktor parol apireks ve antibiyotik verdi 3.gün yüzünde kırmızı benekler çıkmaya başladı ilaçların yan etkisi diye düşündüm ama başına gelen varmı ciddi bi durummudur normalmidir acaba yarın doktora sorana kadar vermiyim ilaçları dedim ama hafif ateşi çıkar gibi olunca apireksi tekrar verdim