Dlsss RaziyeNu benim saat bası uyanıyor nerdeyse önceden iki saatte bir uyanıyordu değişti sonra Sağlık ocağımda ki hemşire üç saatte bir emzir dedi ama olmuyor be yazık ki
Burcem RaziyeNu gündüzleri koala gibiyiz 🦥 nerdeyse her saat başı istiyor ama geceleri kendi uyanıyor oda 3 saati buluyor arası
Burcem Hannur bazen bizimde değişiyor bi bakıyorum bir saat önce emzirmişim uyanıyor aranıyor 🙄 bazen de 4 saat uyanmıyor 😀
Deletedmom348 RaziyeNu 4 saati aşmamak gerekir demişti doktorumuz. 5 aylık olduk 5 saati aşmayalım dedi.
Erroerto Bebeğim 2 buçuk aylık başında bekliyorum şuan uyansın diye uğraştım emmedi.En son 7 buçukta emzirmiştim😒😒 bişi olur mu
Erroerto Elvan2121 saat 12 den beri gelip gidip uğraşıyorum ağzını açıp veriyorum bana mısın demiyor mama bile yaptım emmek zor gelir diye yemedi
Sweett Erroerto yüzüne ıslattıgınız mendili tampon tampon deydirin uyanır bide aynı anda iki avuç içini gıdıklayın
Berydnz Benim 2 buçk aylık kızım malesef alarmı artık duymuyor uyanamıuor saat üçe kadar yarım yamalak beslenip 4e doğru yatıyor sabah 8 9 kadar uyuyp uyanmıyor hiç sorun olur mu ki etrafımdakiler bişi olmaz diyo ama bilemedm
Stora 2 ay 7 günlük bebeğim. Doktor artık ne zaman isterse o zaman besleyin dedi, 8 saat aralığını geçmediği sürece sıkıntı olmadığını söyledi. Yine de uyanmasını bekleyemiyorum, uykudayken emzirmeye çalışıyorum. Ama emme süresi de kısaldı 😔
Mickeylover RaziyeNu 3 ay kontrolümüzde 6 saati bulabilr dedi doktorumuz. Artık alarm kurmuyorum kendisi kalkıp ağlaynca besliyorum. Bazen 6 saati buluyor bazen bulmuyor
limonlukarpuzzz RaziyeNu 4. Ayina kadar 3 saatte bir mama yediriyordum doktorumuz 3 saati geçmesin demisti. 4. Aydan sonra gece 12 yada 1 de yediriyorum sabah 6 gibi tekrar yediriyorum.