Esracim Kızlar 50 günlük bebeğim var. Günlük emziriyorum doyuyor çok şükür. Ama çok iştahlı biri değilim. Aciktikca yiyorum. Bazen vakit bulamadığımdan saat 2 de kahvaltı yaptığım oluyor. Arkadaşımin annesi bu şekilde yemeye devam edersen üç aya sütun kesilir dedi. Bu doğru mu 😐
Bittersweet Esracim benim de istahim cok iyi degil doktor bol sivi tukrt dedi hoşaf meyve suyu su ayran ne varsa iç en scok sivi seyler sut yapiyor
Deletedmom412 Esracim ben bazen kahvaltıyı akşam 4-5 gibi yapıyorum🤷🏻bebeğim 40 günlük kesilmez hatta bebek emdikçe gelir. Uykuyla çok güzel süt yapıyor