tvg Deletedmom329 cok tesekkurler. Ankarada bile sut bagislayan insanlar var ama eve kadar nasil taşınacağına karar veremedim. yine de sizi not ediyorum. Allah razı olsun
Oykubrcn tvg canım araba dolapları var fişşiz içine buz koyup evine getirip buzluya atabilirsin çözülmeden
tvg Oykubrcn dogrudur. mutlaka buzu çözülmeden getirmek gerekecek. bende normal termos var ama eelektriklisiyok.mesafe ve hava sicakligi cok etkiliyor. bunu cozmeye çalışacağım
tvg Minikbimelek ben de hilal mahallesinde oturuyorum. bebeginizden artan olursa isterim. tabi lutfen once bebek. tesekkur ederim
Deletedmom387 tvg ya bi kaç gün ya da 1 1.5 hafta sonra doğumum olacak sütüm aşırı bol oluyor seve seve sağıp veririm 🙏🏻🌸
tvg Deletedmom387 Hayirli ve saglikli bebek olsun inşallah. cok tesekkur ediyorum. ben de hilalde oturuyorum . siz once saglikla bu ayları bitirin. Allah buyuk. iste baska anneler de verecekler. onlardan ve sizden Allah razı olsun
Kbrayaman bitterikolata merhaba hayır vermedim ama şuan mastit oldum eğer isterseniz Bikaç gün sonra anca verebilirim
Ballilokmamelmaliturtam bitterikolata Ben Ankaradayım. Çok olmasa da sütüm var. Vermek isterim ne kadar lazım dolapta hiç sütüm yok sağıp verebilirim