4.aya girdik oğlumla iş amaçlı ara sıra kaynanamla bıraktım bebeğimi ara sıra mama yedi şimdi memeyi Bi alıyo Bi bırakıyor oyun oynuyo gibi ama değil sebebini bilmiyorum ve ağlıyor biberon anı alıştı acaba diyorum alıştıysa ne yapmalıyım eşimle de tartışıyoruz bu konu yüzünden yardımcı olursanız sevinirim😔