9 aylık oğluma weebabynin alıştırma bardağını kullanıyorduk ama çok akıtıyor bide oğlum içerken sürekli tikaniyor. Şimdi bide kapağını kaybettik 🤦🏻♀ Yeni almak istiyorum ama ne tür alacağımı bilmiyorum. Sihirli bardak alsam içmeyi bilir mi ki diyorum. Aventin pipetlisini alsam dedim onu da akitiyor diyen var. Bilemedim var mı önerisi olan??