Ben en başından beri bazı sebeplerden dolayı mama +meme veriyordum .Ek gıdaya geçincede değişmedi sabah önce emziriyorum peşinden mamasını veriyorum .Gün içinde yoğurt çorba meyve püresi akşam en son yine mama verip yatırıyorum .Ana ogun olarak sabah ve akşam mama vermek gerekir diye düşünüyorum tok tutması için .