bjkesra1903 oh içim rahatladı 🥰aslında doğduğundan beri dik tutabiliylr doktor ilk kontrollerin de. Bakmıştım çok iyi dedi. 3 ay 3 gğnlükken gittik gayet iyi dedi ellerinden felan tutunca hemen kaldırıyor başını günlük mesela sırt üstü yatarken kaldırıyor kakkmaya çalışıyor ama kucağıma sırtı bana dönük şekilde aldığımda bir süre sonra yorulup başını öne eğiyor tekrar kaldırıyor. Ben bizler gibi tamamen dik uzun süre ne zaman tutar diye sormuştum aslında ama 6.aya kadar vakti varmış sanırım