Mihma Merhabalar hiç bir sıkıntısı yok ürünün internet yukarıda çekmediği için görüntü alamıyorum o yüzden satılıyorım ilgilenenlere fotoğraf atabilirim. e bebekten 300 tl ye almıştım 200 e satıyorum
Mihma MuhammedErenn e bebeğe yale wiev yazarsanız çıkan kamera isterseniz insatgramdan elimdeki halini atabilirim 190 olur daha inemem hiç bir sukıntısı yok çünkü