Bebeğim nerdeyse 13 aylık olacak pandemi sebebiyle doktora gitmedik görüşünce onada soracağım ancak benim merak ettiğim ek gıda giderek arttırılıp süt azaltılıyor 12 aydan sonra ne sıklıkla emziriyor yada mama veriyorsunuz? Ben sağarak süt verebiliyorum bu sebeple benim gibi sağarak tada mama ile bebeğini besleyenler günde yaklaşık kaç cc içiyor bebeğiniz?