Sdatrk aynen bende dogumdan sonra hem gaz olmasin hem sütü arttirsin diye içmeye basladim diyer bebeklerime gore sütüm azdi cunku sora forumda biri yazmıştı iyi deyil diye bir daha içmedim papatya çayı içiyorum sürekli hem sakinleştiriyor hem gaz sorununada iyi geldigini düşünüyorum benimde bebeğim 1 hafta sonra 2 ayını dolduracak bu 2 ayda 10 kutu helva yedim hem sütüm daha yağlı besleyici oluyor yiyincede bol bol su iciyorum onun dışında uyku vucut ne kadar yorgun olursa sütüm o kadar az oluyor yeteri kadar uyuyunca toparlıyorum sitreste azaltiyor bence kötü düşünme iyi düşün iyi olsun😊