BerkinAnnesi_32 erken bizim de doktorumuz önermedi hızla kg aldıkları için ilk zamanlar deri kapanabiliyor dedi. Bir arkadaşımın oğlunun öyle oldu hatta. 13 aylık olduk biz. Tek sıkıntısı her şeyi anlıyorlar, pansuman için kremi elimde görünce ağlıyordu bakıp. Geçti gitti çok şükür. Darısı başınıza