A05072020 ana kucagı çok iyi kızım 5,5 aylık hep içine koyuyorum ama bebekken agladugında susturmuyordu elbette ama uyudugunda içine koyuyordum otomatık sallanan iyi oluyordu yada uyanıkken yemek yiceksek koyuyordum. Ama şu ada daha çok işimi gormeye basladı otomatık olmasada olurmuş sallanma ayarını kullanmıyorum