Bugün bebeğime emzik verdim normalde beni emerek uyuyordu ama doyup bıraktı mememi uyumadı 3.5 aydır emzik deniyorum almyordu öğürüyordu bugün bi deneyim dedim ve tuttu meleğim canım oğlum ( Philips avent air damaksız ) inş bırakmaz . Bi günde şu sallamayı bırakcm emziğe alışsın😅 şuan sallıyorum uyur inş