Bebekfirarda bas bas bağrılıyor evinizde durun diye. Biz korkumuzdan evden çıkmazken siz geziyorsunuz Bir çok kişiyle de temasda bulunuyorsunuz sonra burda dert yanıyorsunuz. Sizin gibiler yüzünden hala yenemiyoruz şu hastalığı! Bizim memleketimiz, ailemiz yok mu. Biz niye oturuyoruz. Kendi sağlığımız için ve sevdiklerimiz için. Siz kendinizi de çevrenizdekileri de sevmiyorsunuz. Seven oturur evinde şimdi burda acaba korona mıyım demeye bizi de sinir etmeye ne hakkınız var!!