Merhaba. 8 aylık kızıma dün ilk defa demir ilacı sidefer verdim,bugün vücudunun her yerinde sivilce büyüklüğünde kızarıklıklar çıkmaya başladı. Şu an oldukça arttı😔Bugün vermedim ilacı. Doktora götürmeli miyim?Başına böyle birşey gelen var mı?İlk defa böyle birşey oldu,endişelendim biraz açıkçası.