Heide Dilhunizade daha ne olsun istiyorsunuz. 3200 doğmuş 6800 olmuş yani bellli iyi alms şimdiye kadar zaten bu ayda az alsn. Zayif mi diye icerliyorum yazmışsın hayır yani 10 kilo mu olacakdi. Zaten nerdyse 7 kilo el kadar bebek
Dilhunizade Heide bebeğim yiyen bir bebek degil ve minyon bir yapısıda olunca hic kilosunu göstermiyor bu ayda az aldığı icin ister istemez evham oluyor. Icerleme sebebim bu ve basımda söylenen zayıf zayıf diyen bir kâynana da olunca boyle konularda post acmak bence en dogal hakk. Sonucta kiyaslama veya baska bebekleri hor gorme maksadiyla acilmis bir post degil. Yine de tesekkur ederim 🙏💐
Serzane Dilhunizade sağlık ocağında ki hemşire bu aydan sonra az alırlar zaten dedi ama doktorumun dediğine göre ilk altı ay en az 500,600 alması lazım her ay
Melindam Dilhunizade Siz Hiç Kıyaslamayın Kimseyle Bebeğinizi Bebeklerin Yapılarıds Önemli. Minyon Yapıda Bşr Bebek İstesinizde Çok Kilo Almaz. Eğer Persantil Eğrisinde Normal sınırdaysa Üzülmeyin Sütünğz Etkilenmesin
Melindam Dilhunizade Her Bebek Farklı Maalesef Kilo İçinde Doğum Kilosu Önemli Eğer 3 Kilo Üstü Doğduysa 500-700 Gram Aralığı Noemal Kabul ediliyor. Ama 3 Kilo Altında Daha Fazla Kilo Artışı bekleniyor. Benim Kızım 2280 Doğdu Yoğın Bakımdan Çıktığında 2170di İlk Kontrole Gittiğimizde 10 Günlük tü 8 Günlük Ken Çıktı Yoğun Bakımdan 2450 Olmuştu.1.Ay Kontrolümüzde 3100 Olmuştu. 2.Ay Kontrolünde İse 4600 Olmuştu. Şimdi 2 Ay 16 Günlük Evde Tarttım 5200 Olmuş.Benim Kızım 2 Saatte 1 Beslenmeye Alıştı Ben Öyle Alıştırdım Prematüre Diye Daha Hızlı Kilo Alsın Emmeyi Öğrensin Diye Şimdi Hala Kendi O düzende Gidiyor Hayatta 3 Saati Bulmaz. Kolik Olduğu İçin sürekli Memede Ben onada Bağlıyorum Kilo artışını Bazen Sütüm Bitiyor Mama veriyorum Ama Oda Haftada 2 Gün Falan
Dilhunizade Melindam masAllah 🧿 keske bizimde öyle olsaydi ama son bir ay yemeden içmeden kesimdik düzensiz besleniyor
Melindam Dilhunizade Düzene Girer İnşallah. persantildeki Yeride İyi Siz neye Taktınız Bu Kadar Üzmeyin Lütfen Kendinizi
Dilhunizade Mirosum gidemedim canik keske gidebilseydm,covid den dolayı.. nir memur arkadaşımız cok kalabalık olduğunu soyledi,bebeğimi riske atamadım randevuyu bi dahaki haftaya aldim 🤷♀️
Ayyss Lutfen bilen yazsin, 3400 dogdu bebegim, ilk 10 gun emziremedim dogru duzgun, 20. gunde geldi dogum kilosuna. Bugun tam iki aylik ve 4.600 kilo. Cok mu zayif? Anne sutu
Mirosum Dilhunizade olsun iyi yapmışsın kilo sonuçta çok önemli bişey değil riske atmamak iyi olmuş ❣️
Dilhunizade Mirosum Ama cok merak ediyorum,mamayı da degistirdim bakalim insAllah mamadan fayda görürüm oyle byle düzene girer beslenmesi de bi artış gozlemleyebilirim
Mirosum Ayyss bence gayet iyi cqbım ilk zamanlar Bi kilo verme dönemi oluyor ki sende emzirememişsin 40 günde 1200 gr bence çok iyi bol bol emzirmeye devam et ve sadece anne sütü yani gayet iyi hiç delirme kafayı takma 😂
Dilhunizade Mirosum aptamil kullaniyordum simdye kadar ama bebegim yemek istemiyor onu ve hic kilo alımında katkı sağladığını düşünmüyorum. Bebelac aldim daha doyurucu diyorlar deneyip gorcem artk
Ayyss Mirosum yaaaa cokk sagolasinnnn , insallahhh almaya devam eder. Son hafta biraz az aldi o skti cnmi, 150 gram gibi aldi sanirim? Bu dusuk mu sence