Hafsamm Canım telaş etmene gerek yok aynı durum bendede mevcut, 2 ay 20 günlük benim ki de huysuz sürekli aç gibi eller yumruk eli ağzında cok cok cok emiyor emziği veriyorum onuda emiyor. Ve doymadığını falan düşünmeyin doymadğından ağlamıyor ben doktora sordum bu aylar fazla gelişim gösterirmiş kendini, vücudunu, çevreyi tanımaya başladıkları için büyüme evresindelermiş ondanmış endişelencek bişey yok yani canım.