Merve3737 20 gunluk bebegimin yanagindaki sivilceler kizarikliklar ne yaptiysam gecmiyor boyle bi durumla karsilasanlar varmi yardimci olurmusunuZ
Gunes6510 Merve3737 canım doktor a götür büyük ihtimal kulandıgn deterjan alerji yapmıştır sivilceye benzeyen kızarıklar benim oğlumun çok kötü olmustu. Cildi doktor bir krem verdi 24 saat de geçti tabi doktora gitmenizi tavsiye ederim ..
Duygusm Merve3737 Yenidoğan aknesi olabilir. Eğer öyleyse normaldir, dokunmayın, zamanla geçer. Google görsellerden bir aratıp karşılaştırın isterseniz.
Hifakutay Merve3737 bizimde olmustu canım sonra ne oldugunu anlamadan gecti gitti sizinde gecer insallah
Annekeki Sivilce mi🧐yeni dogan isiligi olmasin? Bebis dunyaya geldi ee hava vs vucut adapte olmaya calisiyo bize bu tarz seyler olursa normal diye anlatmislardi eve cikarken. Malum havalar da sicak.
Kk39 Merve3737 o yenidoğanlarda normal bir şey bizimde öyle sanki sinek ısırmış gibiydi yüzü zamanla geçti doktorumuz dış dünyaya uyum sağlama süreci demişti
Alya26 Merve3737 benim bebeğimde de vardı özellikle yattığı yönde kizariyordu isilikler endişelendim acikcasi 40 i cikinca kendiliğinden geçti. Yuzunu yikayin her gun banyo yapmasanız bile iyi gelecektir