Hanımlar merhaba. Oğlum 15 aylık 14.5 kg ölçüyorum evdeki tartıda boyu da en az 90 cm sanırım coronadan dolayı kontrole gidemedik malum. Yani tombul bi bebek. Yazlık kıyafetlerini 2 yaş almıştım kışlıkları 3 yaş alacağım. Kesimi bol kıyafet mağazası arıyorum kısacası. Göbeğini sıkmayacak alt pijamalar tayt gibi olmayacak üst pijamalar düdük gibi kalmayacak tombul bebek annelerinin deneyip memnun kaldığı hangi marka vardır acaba?