Merhaba anneler 34 günlük kız bebeğim var. Kızım 3315 doğdu 165 Gr kaybetti. 1. Ay kontrolünde 3945 olduğunu öğrendik. 48 cm doğdu 55 cm olmuş baş çevresi de 34 den 38 oldu kilosu bu kadar az gelişen bir tek biz miyiz üzülüyorum. Sadece emziriyorum üstelik çok hassas davranıyorum 2 saati aşmadan bazen saat başı ya da her istediğinde . Böyle bi tecrübesi olan var mı ?