Adasmom
Kızlar 15 günlük bebeğim var sarılık olduğu için doktor mama takviyesi verdi günde 4 defa 30 cc mama veriyorum her saatte emziriyorum kilo alımı iyi dedi doktor ama sağlık ocagindaki ebe mamayı birak yoksa bebek meme almaz dedi bide çok gaz sancısı oluyor mama gaz yapar anne sütüyle devam et dedi hangisini dinlesem bilemedim ya siz naptınız