Alprn4 4 aylık olduk demir ilacı önerisi olanlar ve bu ilaçları devlet karşılıyor mu, ocean d vitaminini karşılamıyordu, aşı ateş yaptı umarım çok çıkmaz ateş düşürücü de yok evde 🤯 Duş alıyormuydu bu aşıda alsa rahatlar mı aceba
mirayilknurtolga Alprn4 biz özelde ki doktorumuza sağlık ocağından verdikleri vegaferon u kullanalım mı dedik. 5.ay kontrolüne kadar kullanın, değerlendirmesini kontrolde yapalım. Duruma göre değişiklik yapabiliriz dedi.
Esra_34 Yıkama yok bizde bugun olduk kesinlikle yıkmayın dedi kan ilacını da verdiler saglık ocağından bizimde çok fazla ateşi çıktı ateş düşürücü verdim
Basar28 Yikamada sikinti olmuyor yikayin dediler bize vitaol kullaniyorum kan ilaci karin agrisi yapti doktor verme dedi
Alprn4 Şükür yükselmedi bu sefer ateşi 2 aylıkken daha çok ateş ve halsizlik yapmıştı 4 aylık aşısı biraz ateş ve halsizlik yaptı ama uğradı geçti şükür uzun sürmedi
Alprn4 Devletin verdiğini almadım bakalım en çok ne kullanılıyor hangisinden memnun anneler ona göre karar vereyim