Mavimm sbl28 canım ben 2 aylık bebeğime öksürdüğü zaman veriyorum kendi doktorum 1 çay kaşığı verebilirsin demişti tabi sen de sorup versen iyi olur
Pinarrr37 Grup için doktora gittiğimizde bikac çay kaşığı ihlamur verin demişti daha 40 gunlukken. Şimdi 3 aylık oldular hala ara ara veriyorum