Merhaba kızlar, benim oğlumda sürekli sola yatıyordu, uyurken ne kadar sağa yada düz yatırmaya çalışsakta o yine sola dönüyordu ve başı yamuktu. Şimdi 4,5 aylık ve uyurken artık sağada dönüyor, düzde yatıyor. Başımızda düzelmeye başladı. Doktorada sormuştum “başını sürekli çevirdikçe düzelir” demişti. Rahat olun 😇