Pufuduk canım doğduğundan beri çocuk doktorumuz bakıyor ama cerraha göstermedik tabiki,doktorumuz corona var zaten küçük 1 yaşına bi gelsin dedi bende seneye eylüle bıraktım Allah ın izniyle,yarım sünnetli deliği yarım santim geride ve bence yamukluğuda var tabi cerrah bakınca ne der bilemiyorum,size ne söylediler Bilgi verdilermi ameliyat la ilgili