Kızlar bugün evde biraz yumuşamış seftalilerimin olduğunu gördüm bende bunlarla ne yapabilirim diye düşünürken aklıma geldi seftalileri dogradim tencereye aldım üzerlerini geçecek kadar su koydum sonra baya kaynattim yumuşayıncaya kadar sonra blenderdan geçirdim pekmez koydum tatlandırmak için gerçekten hazirlardan daha güzel oldu ben bile içtim bebeğinde çok beğendi içti ben memnun kaldım belki sizde denemek istersiniz şimdiden Afiyet olsun 🤩💞💞