Kendisi zaten saat başı kalkıyor bakın misal yedide uyudu 8 de kalkar 5 dakika emer geri uyur 9 da kalkar geri 10-11-12 sabaha kadar böyle gidiyor düşünün saat başı kalkıyor ben tek gözüm açık emziriyorum emzirmezsem bas bas ağlıyor aç mı dicem kilo alımı gayet iyi sütüm var uykusuzluktan basım agriyor halsiz düşüyorum mahvoluyorum kısaca. Bir de memede uyuma alışkanlığı var ben artık şey yapmayı düşünüyorum uyandigi an kucağımda sallicam uyutmaya calisicam öyle öyle saat aralarını acicam ama merak ettigim şu ya açsa diye içime hep şüphe düşüyor açsa asla geri uyumaz mi nasıl anlarım açlıktan mi aliskanliktan mi uyandığını?