@tosbikannesiii benimde bebeğimde vardı göğüsü inanılmaz hirildiyordu. Nefes alıp verirken ses hep vardı, doktor; grip vs geçirmiş o yüzden bu hırıltı demişti gerçekten 35 günlükken grip bulaşmış atlatmisti hırıltı bir süre sonra başladı. Muane etti ilaç vermedi en geç iki yaşına kadar kaybolur burnunu temzilemiz yeterli dedi bı iki ay sonra tamamen hirildamasi bitti. Bı doktora mutlaka gösterin ama