Hazalliyyee04 Bebeğim 1 aylık dün geceden beri huzursuz ağlıyo patlıyo resmin meme verince süt ağzında birikiyo yutmuyo mama yiyo sadece ve çok huysuz acaba bi yerimi ağrıyo ve kakasını hala yapmadı napmalıyım yardım lütfen :(((((
Hzm Hazalliyyee04 gazı var annesi her emzirmede gazını mutlaka çıkarın yoksa çıkarmassanız gaz birikir daha fazla ağlar doktora danışıp gaz ilacı kullanabilirsiniz kakasını 10 güne kadar yapmaması normal
MervEslinArden Hazalliyyee04 benimkide öyleydi gaz dedi doktor biogai diye bi damla verdi o iyi geldi elhamdülillah şükürler olsun